DIREKTORI TELEFON KHIDMAT NASIHAT DBP

 

Direktori Telefon Khidmat Nasihat DBP
Khidmat yang disediakan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) bagi menyelesaikan masalah dan kekeliruan yang berkaitan dengan hal ehwal kebahasaan, kesusasteraan, penerbitan, pengurusan dan khidmat korporat DBP dalam kalangan pengguna.
 

03- 2147 9100
 
03-2147 9200
 
 
 

Sekiranya terdapat sebarang aduan permohonan pengesahan iklan/ teknikal/ bahasa sila ke sini.
Pelawat boleh juga mengajukan pertanyaan/aduan/komen berkaitan bahasa, sastera, penerbitan dan korporat 
ke 
Khidmat Nasihat DBP
Pelawat juga boleh membuat carian soalan/aduan/komen di Arkib Soal/Jawab.


Kemaskini pada 2020-09-17 17:09:49 daripada Pentadbir Sistem

  •  
  • Print
  • Email this page

Penggunaan laman web rasmi Dewan Bahasa dan Pustaka tertakluk pada Garis Panduan Portal myGovernment dan Laman Web/Portal Agensi-agensi Sektor Awam Paparan terbaik Internet Explorer 9.0 ke atas atau Google Chrome, resolusi 1024 x 768 pixel.