Maklum balas dan pertanyaan

Pihak Dewan Bahasa dan Pustaka mengalu-alukan kerjasama anda untuk memberi maklum balas/cadangan/pertanyaan berkenaan perkhidmatan kami. Saluran yang disediakan adalah:

  1. Aduan atau pertanyaan berkenaan (penyemakan ejaan, istilah, penyemakan  terjemahan (satu perkataan atau sebaris ayat) ,tatabahasa dan lain-lain berkaitan isu bahasa), sastera, penerbitan, korporat, jawatan kosong, tender/sebut harga, lawatan, sewa ruang dan lain-lain. Sila ke Aduan Pelanggan.
  2. Aduan permohonan pengesahan iklan/teknikal/bahasa. Sila ke laman web DBP Sah Bahasa
  3. Maklum balas, cadangan atau komen bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan laman web Dewan Bahasa dan Pustaka. Sila ke Maklum Balas Laman Web DBP.

 

 

 

 


Kemaskini pada 2020-09-15 00:15:06 daripada Pentadbir Sistem

  •  
  • Print
  • Email this page

Penggunaan laman web rasmi Dewan Bahasa dan Pustaka tertakluk pada Garis Panduan Portal myGovernment dan Laman Web/Portal Agensi-agensi Sektor Awam Paparan terbaik Internet Explorer 9.0 ke atas atau Google Chrome, resolusi 1024 x 768 pixel.